عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 372
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 277752
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 Bigasoft DVD Ripper.3.0.14.4420 : نام نرم افزار کاربردی با طرز کاری آسان و به منظور Rip دی وی دی با امکانات گوناگون می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید دی وی دی مورد نظر را Rip نموده و آنها را به انواع فرمت های صوتی و ویدیویی مانند AVI, DivX, Xvid, MP4, H.264, WMV, MOV و... با سرعت بالا و کیفیت عالی تبدیل کنید. یکی دیگر از قابلیت های منحصر بفرد این نرم افزار امکان Trim , Crop ,.. برای ویرایش فایل های صوتی و ویدیویی می باشد. این نرم افزار محصولی از کمپانی Bigasoft می باشد.



ویژگی های نرم افزار Bigasoft DVD Ripper 3.0.14.4420 :

  • پشتیبانی از فرمت صوتی RM, WMA, MP3 و..
  • پشتیبانی از فرمت های ویدیویی AVI, DivX, Xvid, MP4, H.264, WMV, MOV, FLVو..
  • امکان برش ، تعیین محدوده ویدیو و..
  • امکان Rip دی وی دی به فرمت دستگاه های iPod, iPhone, Apple TV و..
  • سرعت بالای تبدیل فرمت
  • قابل نصب بروی اکثر سیستم عامل ها
  • و...

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , ویرایشگر فیلم , ويرايشگر فيلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Free Studio Manager در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید. سایت دانلودها این نرم افزار بی نظیر و فوق العاده را به شما پیشنهاد می کند.

 

Free Studio 5.1.0 نرم افزار چند رسانه اي كامل با نام Free Studio 5.1.0

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , تبدیل ویدیو , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: به اشتراك گذاشتن ويدئو , تبديل فرمت هاي تصويري , تبديل فرمت هاي صوتي , تبديل كننده , دانلود Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود برنامه Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود نرم افزار Free Studio 5 , 1 , 0 , فيلم برداري از صفحه ويندوز , فیلم برداری از صفحه دسکتاپ , نرم افزار شبيه جت آوديو , ويرايش گر مالتي مديا , پلير همه فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Aone Ultra Video Joiner

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید یک یا چند فیلم را به یکدیگر بچسبانید ؟ اگر چنین باشد حتما گمان کرده اید که می بایست با استفاده از نرم افزارهای عجیب و غریب ویرایش فیلم و با انجام کارهای سخت و پیچیده فیلم های دلخواهتان را به بکدیگر متصل کنید . Aone Ultra Video Joiner ابزاری است که در عین کاربری بسیار ساده خود از تنظیمات پیشرفته ای برخوردار است و شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده ، ویدیو های مختلف را به یکدگیر اتصال داده و با فرمتی جدید ذخیره نمایید . این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج ویدویی نظیر AVI ، Divx ، XviD ، MPEG ، WMV ، ASF ، RM ، MOV ، ۳GP ، MP4 ، FLV ، MKV تمامی نیازهای شما در این زمینه را به طور کامل برطرف خواهد نمود . با این برنامه می توانید تعداد نامحدوی ویدیو را به لیست ادغام اضافه کرده و آن را با یکدگیر پیوند بزنید . علاوه براین می توان از نرم افزار Aone Ultra Video Joiner به عنوان یک مبدل فرمت نیز استفاده کرد . برای این کار تنها کافیست در پروسه ادغام یک فایل تصویری را انتخاب کنید و با تعیین فرمت خروجی ، ویدیوی دلخواهتان را با فرمتی دیگر ذخیره کنید . یکی دیگر از قابلیت های موجود در این برنامه امکان رایت فیلم ادغام شده بر روی VCD/SVCD/ DVD می باشد . بدین ترتیب اگر خواسته باشید تا فیلم هایتان را بر روی دیسک های مختلف رایت کنید ، نیازی به نرم افزار دیگر نخواهید داشت و تمامی کارها را با همین برنامه انجام می دهید .

ویژگی های کلیدی Aone Ultra Video Joiner 5.6.0509 :
- چسباندن مستقیم فایلها به یکدیگر بدون رمزگذاری کردن دوباره
- ادغام سریع فایلهای ویدویی AVI DivX در یکدیکر به دلیل تشابه در نوع کد گذاری
- در بر داشتن تنظیمات پیشرفته برای مشاهده نتیجه ای بهتر
- تبدیل فرمت فایلهای ادغام شده به هم در یک فرمت دیگر
- تبدیل سریع فرمت ها به دلیل پشتیبانی کامل از پردازشگر های پنتیوم  و دوال کور Intel و هم چنین دوال کور AMD
- چسباندن فیلم های به هم بدون کاسته شدن حتی اندکی از کیفیت آنها
- بریدن قسمت های نا خواسته از آغاز و پایان فیلم
ـ پشتیبانی از Drag & Drop برای اضافه کردن سریع تر فایلها
- کاربری بسیار آسان
- محیط کاربرپسند

 

حجم : ۸٫۶۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Speed Video Splitter

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که بخش خاصی از یک فیلم شما را مجذوب خود کرده باشد و به این فکر افتاده باشید تا آن را از فیلم بریده و به صورت جداگانه ذخیره نمایید ، اما به دلیل ندانستن نحوه ی انجامش ، صرف نظر کرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی بخش های مورد نظر خود را از یک فیلم جدا کنید و در فایل مجزایی ذخیره نمایید . نام این برنامه Speed Video Splitter می باشد که با در اختیار داشتن یک محیط کاربرپسند و استفاده ی آسان می تواند به شما در براورد کردن این آرزو کمک کند . این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های مشهوری نظیر AVI(Divx,xDiv) ، MPEG-4 ، mpeg(vcd,svcd,dvd) ، wmv ، asf ، Quick Time ، VOB ، DAT تقریبا دامنه ای به گستردگی تمامی فرمت های محبوب کامپیوتری دارد که می تواند هر گونه فیلمی را برش دهد .
یکی دیگر از قابلیت های Speed Video Splitter در اختیار داشتن حالت Batch File Mode می باشد که با تکیه بر آن می توان بیش از یک قطعه در آن واحد از یک ویدیو جدا نمود . تنها کافیست تا با یک کلیک قسمت های مورد نظرتان را انتخاب نمایید .

 

 

حجم : ۷٫۳۴ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Xilisoft-Movie-Maker

همانطور که می دانید پس از ساخت یک فیلم ، افزودن برخی افکت ها و یا کاستن برخی از بخش ها ، از راههای جذاب تر کردن آن به شمار می رود که این کار تقریبا در تمامی فیلم های تولید شده انجام می گیرد . اما آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که خودتان را به یک ویرایشگر حرفه ای فیلم تبدیل کرده و فیلم ها را آنگونه که می خواهید تغییر دهید ؟ برای این کار باید از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمایید تا نتیجه ی مورد نظرتان حاصل گردد اما هر برنامه دارای ویژگی های خاص خود می باشد که البته بیشتر ادیتور ها نیازمند دانش استفاده کاربری می باشند که این امر باعث شده هر فردی نتواند در این حوزه فعالیت کند . Xilisoft Movie Maker یکی از این نرم افزار ها می باشد که تفاوت آن با سایر گونه های مشابه ، تاکیدش بر سادگی انجام کار است . چینش زیبا و قابل فهم ابزارهای مختلف این امکان را فراهم آورده است تا هر کاربر آماتوری از عهده انجام ویرایش های مورد نظرش بر بیاید . تنها کافیست تا ویدیوی دلخواه را به محیط برنامه وارد کرده و با یک بار کلیک روی یکی از ابزارهایی که در شش دسته بندی مختلف قرار گرفته اند ،‌ چیزهایی را که می خواهید افزوده ، تغییر داده و یا اینکه حذف نمایید .
Xilisoft Movie Maker با پشتیبانی از تمامی فرمت های VI ، ۳GP ، M4V ، MPEG ، MP4 ، RM ، RMVB ، FLV ، DV ، VOB ، SWF ، MPV ، MOV ، QT ، H.261/H.264 ، DAT ، ASF ، WMV گستره ی انتخاب های شما را بسیار وسیع گردانده است .  افزودن واترمارک و زیرنویس به ویدیو ، تنظیم رنگ و یا برین بخش های دلخواه از جمله کارهایی است که با استفاده از این برنامه توانایی انجام آنها را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های این برنامه که باعث تمایز بیشترش با سایر نرم افزار ها گشته است ، افزودن سریع و آنی افکت ها می باشد . بدین صورت که شما با پخش فیلم در پلیر داخلی برنامه و پس از آن کلیک بر روی ابزارها و افکت های مختلف می توانید همزمان تفاوت هایی را که ایجاد می شود در خود فیلم مشاهده کنید . پس از این که کارهایتان را با فیلم مورد نظر انجام دادید ، می توانید به سادگی و بدون نیاز به تبدیل خروجی دلخواه را برای نمایش در کامپیوتر و یا دستگاه هایی نظیر Xbox ، آیفون ، آی پاد و گوشی موبایل تان دریافت کنید .

 

 

حجم : ۲۸٫۶۷ مگابایت

پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

mediAvatar Video Converter Ultimate

mediAvatar Video Converter بی شک یکی از قدرتمندترین و در عین حال ساده ترین برنامه های همه کاره تبدیل فرمت های ویدئویی است . طراحان این نرم افزار با وجود اینکه بیشتر بر روی فرایند تبدیل فرمت ها تمرکز کرده اند، بخشی را نیز به ویرایش ویدیو ها اختصاص داده که با استفاده از آن می توان به سادگی و بدون نیاز به نصب و اجرای نرم افزارهای جانبی ، برخی از ویرایش های لازم را انجام داد . با این کار نه تنها در وقت بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید نمود . این برنامه که از فرمت های AVI ، MP4 ، MPEG ، WMV ، DivX ، FLV ، H.264/AVC ، H.264/MPEG-4 AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD به طور کامل پشتیبانی می کند ، قابلیت تبدیل فیلم های HD را نیز داراست . از میان سایر قابلیت های mediAvatar Video Converter Ultimate می توان به استخراج صدا از فیلم ها ، بریدن و به هم چسبانیدن فایل های ویدئویی و قراردادن زیرنویس اشاره کرد . برخی دیگر از ویژگی های این برنامه عبارتند از:

- افزایش سرعت فرایند تا ۵ برابر سریع تر با تکنولوژی NVIDIA Cuda

- پشتیبانی از CPU های چند هسته ای برای سرعت بخشیدن به عملیات

- قابلیت ایجاد افکت های مختلف ، Watermark و قراردادن زیرنویس فارسی یا انگلیسی

- تخمین زدن حجم فایل خروجی

- قابلیت جداسازی تکه ای از فایل ویدئویی

- پشتیبانی از ویندوزهای جدید Vista و ۷

 

 

 

 

حجم :۲۹٫۴۰ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Boilsoft Video Joiner

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که در یک جشن یا مراسم با استفاده از دوربین دیجیتال خود اقدام به فیلمبرداری کرده و بنا به دلایل مختلف مجبور به قطع فیلم و از سرگیری مجدد آن شده باشید ؟ اگر اینچنین باشد در انتها با چندین و چند فایل مختلف رو به رو خواهید بود که برای نمایش هر یک می بایست آنها را تعویض کرده و حالت خوشایندی وجود نخواهد داشت . امروز قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی دیگر را در دانلود کده داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی چند کلیک کردن ویدیو ها و فیلم های دلخواه خود را به یکدیگر بچسبانید . این نرم افزار که Boilsoft Video Joiner نام دارد از فرمت های AVI ، DivX ، MPEG-4 ، RM ، RMVB ، MP4 ،  MKV ، MKV ، FLV ، ۳GP به طور کامل پشتیبانی کرده و با آن می توانید از چندین ویدیو ، یک فایل بدون توقف و کامل بسازید . فقط کافیست فیلم ها را به محیط نرم افزار وارد کرده ، خروجی را تعیین نموده و دکمه شروع پروسه را بزنید . به همین سادگی فیلم های شما به یکدگیر متصل شده و می توانید از تماشای همه ی آنها در قالب یک فایل لذت ببرید . نیازی به داشتن دانش نرم افزاری خاصی نیست چرا که محیط کاربر پسند و ابزارهای ساده این برنامه شما را در انجام هرچه راحت تر این کار همراهی خواهد نمود .

 

 

 

حجم : ۱۰٫۴۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 953
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Daniusoft Video Studio Express

ویرایش فایلهای ویدیویی در گذشته امری بسیار دشوار تلقی می شد و تصور بر این بود که انجام آن کار هرکسی نیست و البته با توجه با نرم افزارهایی که در این زمینه وجود داشت ، طبیعی بود . اما با گذشت زمان که بر تعداد برنامه های اینچنینی افزوده شد شرکت های نرم افزاری سعی کردند تا با ساخت محیط کاربری بهتر ، طرفداران بیشتری پیدا کنند . از این رو کاری که در گذشته برای انجام آن نه تنها به گذراندن کلاس های آموزشی بلکه به زمانی نسبتا طولانی برای انجام پروسه های مختلف ویرایش نیاز بود هم اکنون به سادگی هر چه تمام تر و با کم ترین نیاز به دانش نرم افزار قابل انجام است . برنامه های گوناگونی در این رشته تولید و معرفی شده اند که Daniusoft Video Studio Express که جزء تازه متولد شدگان آنها به شمار می آید . این نرم افزار که مدت زیادی از انتشار رسمی آن نمی گذرد به دلیل ویژگی های خاص خود توانسته است نظر کاربران نسبتا زیادی را از سرتاسر جهان جلب نموده و فکر استفاده از گزینه های دیگر را از ذهن آنها پاک کند . دیگر برای انجام ویرایش های پیش پا افتاده ویدیویی نیازی به پرداخت هزینه های سنگین به عکاسی ها و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نخواهید داشت چرا که این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار داده است به ویدیوی خود افکت های بسیار زیبا و البته گوناگون را اضافه نموده ، موزیک های دلخواه را در پشت زمینه ی آن قرار دهید و یا با استفاده از استایل هایی که در نظر گرفته شده بر زیبایی اش بیافزایید .
ویدیوهای ادیت شده پس از پایان کار به گونه ای به نظر می رسند که گویی فردی حرفه ای آنها را ویرایش کرده است . حال آنکه افراد تازه کار با کم ترین علم کامپیوتری پشت این برنامه قرار دارند و هیچ خبری از انجام کارهای عجیب و غریب نیست !

 

 

 

حجم : ۱۷٫۱۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DVD PixPlay PRO

آیا می خواهید تا بدون هیچ گونه جنگ و خونریزی اسلاید شوهای حرفه ای از تصاویر ، ویدیو ها و یا موزیک هایتان بسازید و آنها را مستقیما بر روی CD و DVD رایت کنید . DVD PixPlay PRO یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانیم برای انجام این کار به شما پیشنهاد کنیم . با استفاده از این برنامه می توانید به سادگی اسلاید شو های بسیار زیبا بسازید و به وسیله بیش از ۴۰ افکت تعویض عکس و ۱۶۰ افکت انتقالی  که در اختیارتان قرار داده می شود ، آنها را حرفه ای تر کنید . بدین ترتیب اسلاید شوی شما همان گونه که می خواهید سفارشی خواهد شد . پس از اتمام ساخت و رایت اسلاید شو بر روی CD یا DVD ، می توانید آنها را در پلیر های خانگی و یا کامپیوترتان در جمع دوستان یا خانواده مشاهده کرده و لذت ببرید .

قابلیت های کلیدی DVD PixPlay PRO :
- به تصویر کشاندن تصاویر و ویدیو های مورد علاقه تان در تلویزیون شما
- اضافه کردن موسیقی و یا صدای خود شما به وسیله میکروفن به پشت زمینه تصاویر
- اضافه کردن شکلک های و قطعات هنری به عکس های شما
- اضافه کردن بیش از ۲۰۰ نوع افکت گوناگون برای زیبا تر کردن اسلاید شو
- پشتیبانی از فرمت های گوناگون تصویری نظیر JPEG ، GIF ، BMP ، PNG
- پشتیبانی از فرمت های صوتی گوناگون نظیر MP3 ، WMA ، WAV
- پشتیبانی از فرمت های ویدیویی گوناگونی نظیر AVI ، MPEG
- رایت مستقیم اسلاید شو بر روی CD ، DVD و حتی BD
- ساخت آسان منو برای DVD ها
- تبدیل فایلهای پاورپوینت برای پخش در DVD پلیر
- پیش نمایش اسلاید شو قبل از رایت بر روی دیسک
- ذخیره در فرمت های خروجی DVD ، VCD ، SVCD ، XVCD ، XSVCD ، MPEG ، MP4 ، WMV و AVI

 

 

حجم : ۸٫۰۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

بسیاری از افراد هستند که می خواهند از عکس های عروسی خود آلبوم های دیجیتال تهیه کنند و با ذخیره آن بر روی دیسک های DVD ، لحظات زیبایشان را با جلوه هایی به مراتب زیبا تر از آلبوم های عکس معمولی ثبت کنند اما بنا به دلایل مختلفی نظیر هزینه بالای انجام این کار توسط آتلیه ها ، از انجام آن صرف نظر می کنند .
Wedding Album Maker Gold نام نرم افزاری است با کاربری بسیار آسان که به شما کمک می کند تا خودتان به تنهایی
آلبوم مورد نظر خود را از جشن عروسی تان بسازید و با افزودن افکت های گوناگون و جذاب ، آنها را دیدنی تر نمایید . با این نرم افزار می توانید پس از وارد کردن تصاویر به محیط برنامه ، برای هر یک یک زمان نمایش خاص تعیین کرده و موزیک های مورد نظرتان را به عنوان پشت زمینه به آنها بیافزایید . همچنین اگر بخواهید متنی را به عنوان توضیح و یا نظر خود به تصاویر اضافه کنید ، کار دور از دسترسی نخواهد بود ، چرا که این قابلیت نیز با ساده ترین نوع استفاده گنجانده شده است . آلبوم هایی که توسط افراد مبتدی به وسیله Wedding Album Maker Gold ساخته می شوند قابل تشخیص از کارهای حرفه ای نمی باشد چرا که تمامی ابزارهایی که برای ساخت آلبومی حرفه ای نیاز است ، در این برنامه قرار گرفته است . پس از پایان ساخت اسلاید شو از تصاویرتان می توانید به سادگی آنها را بر روی دیسک های DVD یا CD ، بدون نیاز به یک نرم افزار جانبی ، رایت کنید .

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: ویرایشگر فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com